Tanssien esittely

Breakdance:
Breakdance on lihaskuntoa ja koordinaatiota kehittävää tanssia. Rytmi ja hauskuus tulevat tanssitunneilla esille. Tunneilla harjoitellaan breakdancen perusasioita: Toprock, uprock, drops, footworks, spins, freezes, power moves.

Satubaletti:
Satubaletti on lähinnä tanssileikeistä koostuva tunti, jonka tavoitteena on kehittää lapsen motoriikkaa, tasapainoa, rytmiikkaa sekä oman kehon tuntemusta. Tanssillisin keinoin lapsi oppii olemaan ryhmässä ja nauttimaan omasta liikkumisesta.

Dance:
Energiaa ja vauhtia sisältävät tunnit, joilla yhdistellään tämän päivän trendejä aina streetistä ja jazzista nykytanssiin. Tunnit painottuvat tanssimisen iloon, eri tyyleihin ja ilmaisuun ottaen huomioon oppilaiden toiveet. Tunneilla soi kuumimmat hiphop, r’n’b ja pop -musiikit.

Streetdance (alkeet, jatko ja aikuiset):
Streetdance on hyvin monipuolinen katutanssi, joka ilmentää opettajansa tyyliä ja käsitystä lajista. Tunneilla keskitytään koordinaatioon, kehon hallintaan ja erilaisiin tanssisarjoihin, joissa yhdistyy hiphop, street ja jazztanssi.

Afrolatin (nuoret/aikuiset):
Afrolattarit on rento ilottelutunti. Kauden aikana tanssitaan mm. afroa, salsaa, sambaa, rumbaa, merengueta ja cha cha chaata. Tunti sopii nuorista aikuisiin. Hikitakuu!