Hinnasto

TULE KOKEILEMAAN MITÄ TAHANSA RYHMÄÄ ILMAISEKSI!

Tanssikurssimaksu ja jäsenmaksu maksetaan sekä syksyllä että keväällä. Jäsenyys on voimassa lukukauden loppuun.

Syksy 2023

Jäsenmaksu:
alle 15-vuotiaat 5 € / kausi (koko vuosi 10 €)
yli 15-vuotiaat 10 € / kausi (koko vuosi 20 €)

Tanssikurssien hinnat:

Alle kouluikäiset 3-6v.:
Satubaletti 3-4v.(45min) 60 €
Satubaletti 5-6v. (45min) 60 €

AVI-tuen tanssiryhmät 7-18v.:
Dance 7-10v. (60 min) 60 €
Dance 11-15v. (60 min) 60 €

Aikuiset:
Afrolatin nuoret/aikuiset (60min) 70 €

Aktiivialennus: Kun osallistut kahdelle tai useammalle kurssille niin maksat yhdestä kurssista täyden maksun  ja muut tanssikurssit saat puoleen hintaan!

Perhealennus: Kolmas perheenjäsen puoleen hintaan!
Maksat kaksi tanssikurssia normaalisti ja kolmannesta osallistujasta vain puolet (alennus lasketaan edullisimmasta kurssista).

Huom!
7-12-vuotiaiden ryhmiin on saatu osarahoitustukea AVI:lta (norm.hinta 70 €), jäsenyys sisältyy kurssin hintaan. Muiden ryhmien osallistujat maksavat jäsenmaksun osallistuessaan säännöllisille viikkotunneille.

Pääset tiiviskursseille jäsenhintaan. Muut edut/alennukset varmistuvat myöhemmin.

Tunnit voidaan perua lukukauden aikana yhden kerran, eikä sitä korvata erikseen (esim. opettaja sairastuu, ei ehditä saada sijaista). Muutoin siirretyt tunnit korvataan aina erikseen sovittuna päivänä.